Blog CAIM

KAM SMĚŘUJE CAIM

Radka Šušková, členka CAIM 

Od založení CAIM uplynulo 14 let a je načase připravit novou strategii pro další roky.

Vytvoření dlouhodobé strategie CAIM vychází z našeho poslání a konkrétní formulované vize. Při tvorbě strategie jsme hledali cestu, jak naplnit očekávání všech cílových skupin, na které se chceme orientovat. Jsou to především členové, potenciální členové, potenciální zákazníci a partneři.

Se skupinou partnerů chceme hledat synergické efekty, vzájemnou provázanost členů a spolupráci při společných akcích. Máme takto už nyní nastavenu spolupráci s Hospodářskou komorou ČR a jejími regionálními komorami, s Asociací malých a středních podniků, s TMA a s dalšími. Budeme využívat zahraniční zkušenosti a aktivně hledat nové partnery, se kterými se chceme propojovat, abychom využili kromě jiného i společného zviditelnění na trhu pro potenciální zákazníky.

Pro naše členy se zaměříme na akce, které vyplývají z definované potřeby zjištěné z průzkumu členské základny na podzim roku 2023. Vyplynulo z ní, že členové očekávají větší možnost sebeprezentace a zviditelnění. Dalším důležitým směrem je vytvoření platformy, která by rozvíjela členy v jejich znalostech a dovednostech. Chceme vytvořit takovou náplň rozvojových setkání, která bude svým praktickým charakterem odpovídat potřebě členů. Jedním z nejdůležitějších očekávání členů jsou networkingové akce. Už nyní jich celou řadu organizujeme a v dalším období se zaměříme na vhodnou formu takových akcí, kde se mohou setkávat nejen s dalšími interim manažery, ale také s potenciálními zákazníky. Součástí strategie je kromě podpory také oblast ochrany členů CAIM.

Směrem k potenciálním zákazníkům budeme aktivněji pracovat s kmenem kontaktů, který už nyní CAIM má, a který bude dále rozšiřovat. Budeme ho využívat pro rozesílky zpravodajů, které přecházejí do měsíční frekvenci, a k oslovování s našimi zajímavými akcemi. Vytvoříme pravidelné akce, které se stanou tradičními pro CAIM, ale i nové dle měnící se situace na trhu. Hlavním cílem na akcích bude networking a možnost sebeprezentace našich členů před potenciálními zákazníky. Naše ambice je, aby potenciální zákazníci vnímali naši asociaci jako tu, která sdružuje odborníky v interim managementu a bychom pro ně byli první volbou, když budou chtít oslovit interim manažery.

Výstupy ze strategie podrobněji odprezentujeme na naší členské schůzi v září. Bude prostor pro to, aby se členové k výstupům vyjádřili a doplnili je případně svými náměty. Poté budeme definovat konkrétní strategické projekty, na kterých dále budeme pracovat. Zpřesnění v akcích bude pak pro následující rok 2025.

Důležitou podmínkou, aby se celá strategie mohla úspěšně realizovat, je širší zapojení členské základny. Není možné, aby členové výboru pracovali na všech strategických projektech. Bude tedy záležet na každém z členů, jak aktivně se do práce k naplnění strategie zapojí.

Další novinky CAIM

Co je nového?

Chci dostávat e-mailová upozornění na aktuality a události