Blog CAIM

Jsme Manažeři k pronájmu neboli služba jinak a lépe

Jindřich Ježek, člen CAIM

Jsme Interim Manažeři, nabízíme službu, neměřitelnou. Alespoň ne předem.

Jak mohou posoudit zákazníci, zda děláme dobrou práci? Zda dáváme něco jiného, než konkurence, že si nevymýšlíme úspěchy a nárůst obratů a zisků. Všichni Interim Manažeři se totiž prezentují, jak „jsou skvělí“.

Když nabízíte službu tak musíme přidat „něco navíc“, Američané tomu říkají „go the extra mile“ neboli „přidej si navíc“ a když nabízíte službu a dodáte něco, co nikdo nečeká, máte významnou výhodu.

Mám skvělý příklad, co je tím myšleno.

Byl jsem u kamaráda u Mikulova, jeli jsme natankovat moje auto. Říkal mi, pojď, něco Ti ukážu, takovou službu jsi ještě neviděl. Přijel jsem k benzínce, docela fronta aut, benzín/nafta za normální cenu, nic moc levného.

Stojí tam pán v uniformě, jako tomu bývalo u SHELL (prý to byl dokonce majitel firmy) a sám mi natankoval, odmítl spropitné a protože bylo horko, tak mi ještě mi setřel VNITŘNÍ I VNĚJŠÍ čelní sklo. Zase nic nechtěl.

Často si říkáme, že můžeme bojovat jenom cenou, když nezlevníme, tak neprodáme. NENÍ TO PRAVDA.

Nadstandartní nebo alespoň jiná služba, i když drobného charakteru častokrát může rozhodnout, zda si zákazník koupí od nás nebo od konkurence.

Příklady nadstandartní služby jsou delší splatnost, rychlejší dodávka, než je standart v oboru, rychlé vyřízení reklamací, stabilní kvalita (to platí zejména pro potraviny a nápoje) atd.

Nespoléhejte se pouze na cenu, i další prvky Vaší nabídky/služba hrají významnou roli.

Přidejte si „míli navíc“.

Jindřich Ježek

člen CAIM

Všechny články autora

Další novinky CAIM

Co je nového?

Chci dostávat e-mailová upozornění na aktuality a události