Zpět

Na říjnovém výboru jsme hodnotili naše akce

17.10.

Zasedání výboru proběhlo v říjnu on-line a mělo opět nabitý program. Věnovali jsme se další přípravě strategie CAIM pro roky 2025-30 a vyhodnocení proběhlých akcí.

Radka Šušková, která vede přípravu strategie CAIM pro příští roky, připomněla, že máme definované 3 oblasti dle cílových skupin (Potenciální zákazníci / Členové / Partneři) a potřebujeme garanty, kteří budou držet kontinuitu práce. Jako garanti se přihlásili k jednotlivým oblastem strategie: R. Šušková, J. Dolejš a I. Hovadová. Garanti povedou přípravu aktivit a vyhodnocení, kam se aktivity strategie posunuly tak, abychom první výstupy mohli sdělit na výroční členské schůzi v lednu. Do té doby bychom chtěli vytvořit také grafickou vizualizaci strategie jako podpůrný nástroj.

Výbor se pak také věnoval vyhodnocení dvou velkých akcí, které CAIM pořádala. Byly to zároveň dvě největší akce v tomto roce - výroční členská schůze s grilovačkou v Brně a Business den CAIM na strojírenském veletrhu. Obě akce můžeme považovat za vydařené, ale je potřeba připomenout, že byly také organizačně velmi náročné. Zatímco výroční setkání je interní akcí, Business den CAIM měl za cíl kromě členů přilákat i manažery, podnikatele a případné další zájemce o interim management. Hosté byli výborní a dorazilo během dne téměř 80 lidí, což předčilo naše očekávání. Většina se zdržela déle a zůstala na networking.

Dalším důležitým bodem byla certifikace IM. Další termín, další příležitost pro zájemce, bude už 21.11. v Praze. Průběžně se zamýšlíme nad tím, jak vylepšit a zatraktivnit proces certifikace. Bereme ji jako ocenění profesních kvalit, které může držitele povýšit na trhu práce. Je to samozřejmě na každém členovi, nikoho nenutíme, ale připomínáme, že každý má možnost se nechat takto „otestovat“.  Certifikaci organizujeme obvykle 2x za rok (jaro, podzim).

JD