Iva Hovadová

Iva Hovadová
Certifikovaný interim manažer CAIM

Iva Hovadová

Předsedkyně

INTERIMA s. r. o.

Certifikovaný interim manažer CAIM

Jazyky: česky, anglicky, rusky

Iva Hovadová je nezávislá konzultantka a certifikovaná interim manažerka specializující se na změnové řízení, krizové řízení, restrukturalizace firem, optimalizace firemních procesů, zvyšování efektivity a výkonnosti společností, revitalizace firem, přípravu společností na nástupnictví i prodej, na oblast rozvoje obchodu, poprodejních služeb a komplexního zákaznického servisu.

Manažeři v akci - Iva Hovadová

Funkce ve sdružení: Předsedkyně

Člen od 10.1.2017

Iva Hovadová
Certifikovaný interim manažer CAIM

Specializace

  • Audity a analýzy; Due Dilligence (právní, finanční nebo provozní)
  • Procesní management včetně optimalizace
  • Provozní řízení podniků včetně relokací
  • Business development
  • Obchod a řízení prodeje
  • Poprodejní služby a servis
  • Coaching, mentoring
  • HR management, personalistika
  • Exekutivní řízení firem a firemních divizí
  • Insolvenční řízení a reorganizace
  • Krizový management, restrukturalizace
  • Projektový management
  • Strategické řízení včetně tvorby a implementace strategií
  • Změnový management, firemní transformace

Obory

  • Zemědělství, lesnictví a rybářství
  • Výroba a průmysl
  • Energetika a utility
  • Poradenství, účetnictví a daně
  • Automobilový průmysl
  • Farmaceutický průmysl
  • Zbrojařský průmysl

Certifikace

  • Certifikovaný interim manažer

Pracovní zkušenosti a vybrané realizované projekty

INTERIMA s. r. o. – majitelka a jednatelka; manažerské poradenství a interim exekutivní řízení firem; rozvojové, změnové a krizové řízení; realizace analýz, interních a procesních auditů

MICo spol. s r.o.
Podpora obchodních aktivit společnosti v rámci krizového řízení firmy v insolvenci
Analýza uzavřených obchodních smluv zejména s významnými zahraničními partnery, analýza rizik z nich vyplývající a návrhy na jejich eliminaci
Příprava nastavení strategie společnosti a vedení strategického týmu pracovníků společnosti

KAR – ADIP, KAR-mobil
Analýza společnosti.
Návrhy systému ke zlepšení výkonnosti společnosti a využití synergie jednotlivých společností ve skupině

PARS KOMPONENTY
Analýza společnosti, strategie, akční plán
Nastavení systému a vybudování zákaznických služeb

ESSA CZECH – interim obchodně-technická ředitelka
Řízení týmů obchodního a technického úseku ve fázi před vyhlášením insolvence i v době insolvence.
Nastavení systému práce, obchodní a cenové politiky, změny a přejednání obchodních vztahů, významné zvýšení ekonomické efektivity a nastavení systému logistiky bez pozastavení výroby a zpoždění dodávek zákazníkům v systému „JUST in TIME“

2013 – 2016 | TATRA TRUCKS a.s., Ředitelka prodejních služeb
Řízení divize služeb v době restrukturalizace.
Vybudování poprodejních služeb, vybudování a řízení obchodní/servisní sítě v celosvětové působnosti.
Řízení poprodejních služeb – odbor prodeje ND, odbor zákaznického servisu, odbor interního servisu, odbor dokumentace a školení.
Zodpovědnost za stanovení obchodní a cenové politiky, za nastavení a řízení poprodejních služeb vč. lidských zdrojů, za hospodářské výsledky, za tržby z prodeje ND, servisní činnosti a dalších poprodejních aktivit.

1990 – 2013 | Karosa a.s., Iveco Czech Republic a.s., Nákup a prodej, manažerské pozice v rámci poprodejních služeb/obchodního úseku
Řízení týmů poprodejních služeb
Řízení obchodu ND, marketingu, technické podpory prodeje, kodifikace, databáze atd.
Budování a řízení obchodní a servisní sítě – nastavení systému a pravidel pro dealery + servisy, Tvorba a uzavírání dealerských a servisních smluv.
Stanovení a řízení obchodní + cenové politiky.
Stanovení politiky rozvoje.
Zavádění nových systémů řízení a práce dle modelů zahraničních holdingových partnerů.

Přečtěte si příspěvky manažerů v našem blogu

Staňte se členem našeho spolku!
 Vyplňte žádost...