Work experience and selected completed projects
Klíčové kompetence:
Sektor: Maloobchod (včetně Franšízových prodejen) a FMCG
Zastávané pozice: Generální ředitel (CEO), Marketing, Prodej
Vybraná profesní historie:
Ppm factum a.s. – Generální ředitel (2024 – dosud), 2500 podřízených,
- Odpovědnost za zvýšení zisku společnosti
Madami (ovocné koncentráty pro HORECA&Retail) – Generální ředitel (2020 – 2023), 50 podřízených
- Práce na růstových strategiích a hledání úspor u ztrátové společnosti a její přeměnu na ziskovou firmu.
- Rozvoj nového prodejního týmu včetně motivačního odměňovacího programu.
PK Solvent (drogerie TETA) – Marketingový/Trade marketingový manažer (2012 – 2016)
- Klíčový úspěch: Úspěšný tvorba a rozvoj celého konceptu nového franšízového maloobchodního řetězce TOP Drogerie v letech 2015-2016
SC Johnson (drogerie) – Marketingový/Trade marketingový ředitel (2009 – 2011)
- Klíčový úspěch: Nejlepší uvedení nového produktu v historii společnosti v kategorii toaletních výrobků (Duck Fresh disc – 5 SKU) v roce 2009. Uvedení dosáhlo vyšších prodejů v CZ/SK než v Polsku a Maďarsku dohromady.
MS Composit USA (distribuce modelů letadel) – Generální ředitel (2006 – 2008) (trvalý pobyt v USA)
- Klíčové úspěchy: Úspěšný rozvoj firmy v USA "na zelené louce", která dosáhla tržeb ve výši 1 milionu USD a čisté marže 8% ve třetím roce od založení.
Muller Molkerei (mléčné výrobky) – CEO (2003 – 2005)
- Budování vlastní distribuce a zodpovědnost za růst obratu a zisku produktů Muller.
Kraft Foods – 1996 – 2003
- Senior Brand Manager Milka
- Marketingový manažer Kraft Foods Headquarters (ve Vídni)
- - Cílem bylo úspěšné uvedení zcela nové potravinové kategorie ve střední Evropě (CZ, SK, HU, PL).
- - Úkolem bylo definovat koncept produktu, cenu, velikost balení, sortiment, vyvinout mediální podporu (TV reklama) a nastavit distribuční strategie.
- Senior Brand Mng Milka, Forte&3-BIT, Soluble Coffee