Work experience and selected completed projects
INTERIMA s. r. o. – majitelka a jednatelka; manažerské poradenství a interim exekutivní řízení firem; rozvojové, změnové a krizové řízení; realizace analýz, interních a procesních auditů
MICo spol. s r.o.
Podpora obchodních aktivit společnosti v rámci krizového řízení firmy v insolvenci
Analýza uzavřených obchodních smluv zejména s významnými zahraničními partnery, analýza rizik z nich vyplývající a návrhy na jejich eliminaci
Příprava nastavení strategie společnosti a vedení strategického týmu pracovníků společnosti
KAR – ADIP, KAR-mobil
Analýza společnosti.
Návrhy systému ke zlepšení výkonnosti společnosti a využití synergie jednotlivých společností ve skupině
PARS KOMPONENTY
Analýza společnosti, strategie, akční plán
Nastavení systému a vybudování zákaznických služeb
ESSA CZECH – interim obchodně-technická ředitelka
Řízení týmů obchodního a technického úseku ve fázi před vyhlášením insolvence i v době insolvence.
Nastavení systému práce, obchodní a cenové politiky, změny a přejednání obchodních vztahů, významné zvýšení ekonomické efektivity a nastavení systému logistiky bez pozastavení výroby a zpoždění dodávek zákazníkům v systému „JUST in TIME“
2013 – 2016 | TATRA TRUCKS a.s., Ředitelka prodejních služeb
Řízení divize služeb v době restrukturalizace.
Vybudování poprodejních služeb, vybudování a řízení obchodní/servisní sítě v celosvětové působnosti.
Řízení poprodejních služeb – odbor prodeje ND, odbor zákaznického servisu, odbor interního servisu, odbor dokumentace a školení.
Zodpovědnost za stanovení obchodní a cenové politiky, za nastavení a řízení poprodejních služeb vč. lidských zdrojů, za hospodářské výsledky, za tržby z prodeje ND, servisní činnosti a dalších poprodejních aktivit.
1990 – 2013 | Karosa a.s., Iveco Czech Republic a.s., Nákup a prodej, manažerské pozice v rámci poprodejních služeb/obchodního úseku
Řízení týmů poprodejních služeb
Řízení obchodu ND, marketingu, technické podpory prodeje, kodifikace, databáze atd.
Budování a řízení obchodní a servisní sítě – nastavení systému a pravidel pro dealery + servisy, Tvorba a uzavírání dealerských a servisních smluv.
Stanovení a řízení obchodní + cenové politiky.
Stanovení politiky rozvoje.
Zavádění nových systémů řízení a práce dle modelů zahraničních holdingových partnerů.