Iva Hovadová

Iva Hovadová
Certified Interim Manager CAIM

Iva Hovadová

Předsedkyně

INTERIMA s. r. o.

Certified Interim Manager CAIM

Languages: česky, anglicky, rusky

Iva Hovadová je nezávislá konzultantka a certifikovaná interim manažerka specializující se na změnové řízení, krizové řízení, restrukturalizace firem, optimalizace firemních procesů, zvyšování efektivity a výkonnosti společností, revitalizace firem, přípravu společností na nástupnictví i prodej, na oblast rozvoje obchodu, poprodejních služeb a komplexního zákaznického servisu.

Manažeři v akci - Iva Hovadová

Function in the association: Předsedkyně

Member from 10.1.2017

Iva Hovadová
Certified Interim Manager CAIM

Specializations

  • Audits and analyses; Due Diligence (legal, financial or operational)
  • Process management including optimization
  • Operational management of companies including relocations
  • Business development
  • Sales and sales management
  • After-sales and service
  • Coaching, mentoring
  • HR management, human resources
  • Executive management of companies and corporate divisions
  • Insolvency proceedings and reorganisation
  • Crisis management, restructuring
  • Project Management
  • Strategic management including strategy development and implementation
  • Change management, corporate transformation

  • Agriculture, forestry and fishing
  • Production and industry
  • Energy and utilities
  • Consulting, accounting and tax
  • Automotive industry
  • Pharmaceutical industry
  • Armaments industry

Certification

  • Certifikovaný interim manažer

Work experience and selected completed projects

INTERIMA s. r. o. – majitelka a jednatelka; manažerské poradenství a interim exekutivní řízení firem; rozvojové, změnové a krizové řízení; realizace analýz, interních a procesních auditů

MICo spol. s r.o.
Podpora obchodních aktivit společnosti v rámci krizového řízení firmy v insolvenci
Analýza uzavřených obchodních smluv zejména s významnými zahraničními partnery, analýza rizik z nich vyplývající a návrhy na jejich eliminaci
Příprava nastavení strategie společnosti a vedení strategického týmu pracovníků společnosti

KAR – ADIP, KAR-mobil
Analýza společnosti.
Návrhy systému ke zlepšení výkonnosti společnosti a využití synergie jednotlivých společností ve skupině

PARS KOMPONENTY
Analýza společnosti, strategie, akční plán
Nastavení systému a vybudování zákaznických služeb

ESSA CZECH – interim obchodně-technická ředitelka
Řízení týmů obchodního a technického úseku ve fázi před vyhlášením insolvence i v době insolvence.
Nastavení systému práce, obchodní a cenové politiky, změny a přejednání obchodních vztahů, významné zvýšení ekonomické efektivity a nastavení systému logistiky bez pozastavení výroby a zpoždění dodávek zákazníkům v systému „JUST in TIME“

2013 – 2016 | TATRA TRUCKS a.s., Ředitelka prodejních služeb
Řízení divize služeb v době restrukturalizace.
Vybudování poprodejních služeb, vybudování a řízení obchodní/servisní sítě v celosvětové působnosti.
Řízení poprodejních služeb – odbor prodeje ND, odbor zákaznického servisu, odbor interního servisu, odbor dokumentace a školení.
Zodpovědnost za stanovení obchodní a cenové politiky, za nastavení a řízení poprodejních služeb vč. lidských zdrojů, za hospodářské výsledky, za tržby z prodeje ND, servisní činnosti a dalších poprodejních aktivit.

1990 – 2013 | Karosa a.s., Iveco Czech Republic a.s., Nákup a prodej, manažerské pozice v rámci poprodejních služeb/obchodního úseku
Řízení týmů poprodejních služeb
Řízení obchodu ND, marketingu, technické podpory prodeje, kodifikace, databáze atd.
Budování a řízení obchodní a servisní sítě – nastavení systému a pravidel pro dealery + servisy, Tvorba a uzavírání dealerských a servisních smluv.
Stanovení a řízení obchodní + cenové politiky.
Stanovení politiky rozvoje.
Zavádění nových systémů řízení a práce dle modelů zahraničních holdingových partnerů.

Read the managers' posts in our blog

Become a member of our association! Fill out an application...