Martin Haluzík

Martin Haluzík

Martin Haluzík

Člen

Languages: anglický jazyk

Location for work deployment: ČR

"Bez měřitelných cílů výsledky nepřicházejí, uspokojení najdeme v operativě." "Můžeme se s konkurencí předhánět o korunu levnější cenou nebo budovat Brand = odlišit se. Přijít na to, proč by si zákazník měl koupit právě Náš produkt nebo službu." Martin Haluzík je Interim Manažer a konzultant, který se umí rychle zorientovat v problematice firmy. Připravit strategický plán, jak zlepšit výkonost firmy a zvýšit pozici na trhu. Specializuje se na proměnu - restrukturalizaci v marketinkově řízenou firmu, zavádění nových produktových řad a startup. Proč vlastně marketinkově řízenou firmu, respektive firmu řízenou zákazníkem? Základem každé firmy je vytvoření krycího příspěvku. K tomu potřebujeme určitý počet stálých, loajálních a platících zákazníků. Je efektivnější zákazníky získávat řízeně, než způsobem pokus omyl nebo náhodou, protože jsme měli štěstí…

"Without measurable goals the results are not coming, we can find satisfaction in the operative." "We can compete with the crown for cheaper pricing or build Brand = to differentiate. Find out why the customer should buy our product or service." Martin Haluzík is an Interim Manager and consultant who can quickly find a way around the company. Prepare a strategic plan to improve the company's performance and increase market position. He specializes in transformation - restructuring in a market-driven company, introduction of new product lines and startup. Why is it a market-driven company or a customer-driven company? The basis of each company is to create a cover contribution. For this we need a certain number of standing, loyal and paying customers. It is more efficient for customers to acquire a controlled way than to attempt a mistake or accident, because we were lucky…

Function in the association: Člen

Member from 01.01.2018

Martin Haluzík

Specializations

  • Risk Management
  • Process management including optimization
  • Operational management of companies including relocations
  • Business development
  • Marketing management
  • Sales and sales management
  • Coaching, mentoring
  • Executive management of companies and corporate divisions
  • Crisis management, restructuring
  • Project Management
  • Strategic management including strategy development and implementation
  • Change management, corporate transformation
  • Mergers and Acquisitions

  • Production and industry
  • Wholesale, retail and FMCG
  • Education
  • Pharmaceutical industry

Certification

  • Business Institut EDU a.s. (2018 – do současnosti)
    Lektor studijního programu MBA - krizové řízení podniku
    2012 – 2015 magisterský (Ing.) - Fakulta managementu a ekonomiky, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
    Průmyslové inženýrství – informatika
    2009 – 2012 bakalářský (Bc.) - Fakulta logistiky a krizového řízení, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
    Logistika a management

Work experience and selected completed projects

  • 2019 – dosud Výkonný ředitel JPS s.r.o., distributor pro stomatologické ordinace, interim manager
    Pod mým vedením se výrazně zvyšuje ziskovost společnosti. Postupné kroky:
    - kompletní restrukturalizace společnosti
    - stanovení vize a corporate identity společnosti
    - stanovení dlouhodobých a krátkodobých cílů společnosti a jednotlivých středisek
    - stanovení a vyhodnocení obchodního plánu včetně řízení odchylek
    - nastavení procesů ve společnosti, delegování pravomocí, řízení pomocí KPI, personalistika
    - koučink managementu společnosti
    - implementace informačního systému a business inteligence
  • 2018 Řízení menších projektů, interim manager
    Pod mým vedením se výrazně zvyšuje ziskovost společnosti. Postupné kroky:
    - systematické vyhodnocování efektivnosti produktových řad
    - nastavení obchodní, marketinkové strategie a obchodních cílů
    - zavedení produktové řady do řetězců
    - systematické vyhodnocování cílů obchodního týmu a obchodních zástupců
    Svět oken s.r.o., Kasko, Stín kovo s.r.o., konsolidované tržby 2,5 mld Paddock s.r.o., energetické nápoje
  • 2016 – 2018 RenoSteel s.r.o., obchodní/strategický ředitel, Interim Manager
    kompletní revitalizace firmy na marketingově řízenou společnost
    hlavní cíl: růst tržní pozice a ziskovosti
    stanovení vize a corporate identity společnosti
    stanovení dlouhodobých a krátkodobých cílů společnosti a jednotlivých středisek
    stanovení a vyhodnocení obchodního, výrobního plánu včetně řízení odchylek
    nastavení procesů ve společnosti, delegování pravomocí, řízení pomocí KPI, personalistika
    koučink managementu a jednatele společnosti
    implementace informačního systému, business intelligence a controllingu
  • 2013 – 2015 Soufflet Agro a.s., obchodní ředitel
    vedení patnáctičlenného obchodního týmu, který zodpovídal za obrat 3,6 mld. Kč
    příprava a realizace projektu pro růst tržní pozice
    super-user pro zavedení SAP-CRM pro obchodní tým
  • 2011 – 2013 VITAR s.r.o., obchodní ředitel pro farmacii
    meziroční růst tržeb o 12,5 %
    realizace nové marketinkové strategie pro schopnost konkurování nadnárodnímu řetězci, který skokově obsadil 50% trhu
    zavedení nových produktových řad a inovace, posílení tržní pozice stávajících produktů
  • 1998 – 2011 Akvarea s.r.o., ředitel společnosti
    vybudování společnosti a významné tržní pozice
    zavedení nových produktových řad se spontánní známostí až 47 %
    prosazení na trzích: Česko, Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Polsko, Ukrajina

Read the managers' posts in our blog

Become a member of our association! Fill out an application...